Ahad, Julai 25, 2010

TAKZIAH KAK ZAURAH SEKELUARGA....

SALAM TAKZIAH buat kak Zaurah sekeluarga yang kehilangan ayahde tercinta semalam...Walaupun kami bukan darah daging tapi kedukaan. kelukaan dan kehilangan tu kami rasai juga...Terasa macam kami menghampiri masa2 tu juga..kak Zaurah sekeluarga seperti kakak kami...banyak budi dan sayang dikongsi kan bersama..Suami ( abang) walaupun jarang jumpe tapi seperti abang kandung yang penyayang..Jesteru kehilangan ini kami juga rasai..kami juga turut bersedih...Al-Fatihah untuk arwah semoga roh nyer tenang dan ditempatkan dikalangan orang yang beriman.

Anak2 yang lain dan diri aku juga...kite masih punya mak ayah...kite belum lalui saat sukar ini, jagalah mereka selagi masih ade nyawa...Mak Bapak..adik rindu kalian...adik sayang kalian....Marilah kite sama2 sayang mak ayah kite SAMPAI SYURGA

Sekali lagi Takziah dari kami sekeluarga. anak2 ayah yang membac blog nie..kite sama2 sedekahkan Al fatihah.....

Isnin, Julai 19, 2010

Kekok nak menulis

Salam..udah agak 5 bulan tak menulis di blog..dah rase kekok..asyik layan FB sampai teman lama ( blog ) dilupakan...

Tak tahu nak cerita ape..banyak cerita sepanjang mendiamkan diri...bukan taknak berkongsi cerita tapi ...entah...tak tahu nak mula..

Jangan harapkan ade tulisan kongsi cerita kali nie...cume menulis nak biasa2kan semula..insyaallah akan ade yang menyusul selepas tulisan nie nanti...

Apa2 pun terima kasih kepada insan2 yang beri bahagia...yang banyak bantu bangun dalam aku jalani hidup sebagai Suami, ANk,Guru, rakan,sahabat, Ayahde...terutama sekali buat isteri tercinta yang selalu dan sentiasa faham suami nyer yang memang pelik....Anak2 yang sentiasa jadik penyeri yang selalu buat ayahde tersenyum dan rakan2 yang banyak bagi semangat...

SAYANG SAMPAI SYURGA...satu tredmark yang selalu aku ungkapkan...dan sudah jadi biasa sehinggakan anak2 sebati ngan harapan ayahdenyer...Kasih sayang ku tidak berbelah bagi...kasih sayang ku ikhlas dan bukan lakonan yang tak menjadi...

Terima kasih Allah kerana memberi sayang yang melimpah ruah ini...Syukur kerana aku berada di bawah kasih mu....

Catatan ini berhenti seketika...insyaallah akan ade susulannyer nanti...SAYANG KALIAN SAMPAI SYURGA...