Jumaat, April 24, 2009

KERJA SERONOK,SERONOK BEKERJA


Alhamdulillah...hari ini segalanya berjalan dengan damai dan penuh kepuasan. Perjalanan latihan Ulala Tropika berjalan dengan jaya. Kelemahan semalam dapat ditebus hari ni. Terima kasih anak2 3RK yang komited bekerja dengan cikgu yang cerewet dan mulut lepas ni...korang memang penyaba...latihan nasyid pun takdelah jurulatih yang tak garang...semuanya untuk pastikan kerja persembahan berjaya dan berjalan dengan jayanya.Afham, deen, Myirul,Izzat , Afiq, anak2 dara comel ayah terima kasih buat kami semua seronok bekerja semula...Pembantu2 6 A3...korang nadi ..Saleh,Montel,Jiejah, Zafirah, Killa....Cayok2. Puan Mazidah dan Adikde Yan ( Tun Teja dan Dang Hanum)...terima kasih beri semangat...Tanpa 2 wanita hebat ni...pokok tan berdiri digayuti " MONYET KUNING". AMAR...si jantung hati...walaupun kecil tapi dah mewarisi sifat mama dan ayahnya...penyayang dan sentiasa jadi peneman dan perangsang saya untuk teruskan perjuangan..Tutttt...tutt.....semoga keretapi terus berjalan menuju destinasi...he3 esok2 kite sambung cari landasan ye Amar. Puas hati dapat buat raptai persembahan Pentomen hari ni...Kami buat sungguh2 dan rasanya dah mencapai tahap "WORLD"...WAlaupun pada mulanya nampak macam tak bleh blah...tapi sukses juga. Harap2 final nanti...XCELEN....Malam kuar raikan penat seharian ngan anak2,Cayyoi, Montel, Karim, Isteri tercinta, Atie, Kak Mazidah dan Abang...KFC..Sehingga Menjilat Jari...Pastu Karim ajak jalan2 naik kete baru...Fuh!!! macam nak tercabut nyawa..Karim..Alon2 gowo kreto..Nyong orak sayang kuwe..nyong sayang kreto kuwe...Apa2pun terima kasih kepada anda2 semua cos beri keceriaan hari ni..Sayang smue macam kak Nita sayangggggg...smueeeee...Terima Kasih Allah kerana hadirkan orang2 yang cukup bermakna dalam hidup ku...Peliharalah hubungan kami sehingga akhir hayat. Inilah sahaja ubat duka dan penyeri hidupku...Sementara ada hari2 lagi buatku...jadikanlah suka duka bersama mereka sebagai 'KENANGAN TERINDAH' buat ku.Kerja seronok terasa seronok jika kita seronok bekerja...bila dah seronok berkerja..maka Beronok2lah kita akhirnya. Terima kasih pada penaja hari ni, Marigold ( air kotak) KFC, Carefour,PESONA,CELCOM dan Penaja oksigen dan jasad ini..ALLAH...Buat keluarga Arwah Acik Mad Nor...Semoga Arwah di tempatkan bersama kekasih2 Allah. Alfatihah.........(Amin).Sayang Arwah terkenang bila kala terlihat kolam ikan pemberiannya....Key...sampai sini ajelah bual sembang kite hari ni...nak lelapkan mata cos esok nak pergi berjuang....Perkembangan Staf....Salam Tropika untuk semua...Muah!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan