Isnin, April 20, 2009

Muah!!! Isteriku dah "SIBER"


Fuiyooo!!!! Isteriku dah jadi Ustazah siber sekarang...Tahniah...Nampak lebih hebat cos Atie suke Xplor benda baru...Blog latar "UNGU" jadi pilihan.Sebagai suami, beri sokongan ajelah yang mampu. Harap ade masa nak menulis ..tapi jangan lupe masak plak ye!!!He3. Semoga dengan kelahiran blog ni bleh le isi mase terluang menulis...mane tahu kalau bakat terserlah..boleh jadi penulis yang hebat...macam Cikgu Hanafi..Bombastik..Kat sekolah dah jadi satu wabak atau fenomena....WABAK BLOG..pembawa Virus siapa lagi...Master Of IT..Cikgu Mazidah.Terima kasih perkenalkan dunia yang luas ni pada kami suami isteri. Kepada rakan2 guru..meh le beramai2 jadi SKUAD SIBER.Hari ni dapat makan tghari ngan 2 sahabat baik kat sekolah, Adikde Ariyanti dan Kakande Mazidah...Berbincang tentang minggu seni yang bakal menjelang minggu depan..tapi sehingga ke hari ini tak ada apa2 persiapan pun...haru2..So minggu ni kenelah stay sekolah sehingga lewat petang...latih budak persembahan, atur pameran, persiapan lain..fuh!!! macam nak pilihanraya sibuknya.Harap2 gandingan 3 serangkai ni bersama2 rakan2 guru Seni dan Geografi bakal menggegarkan SMKSKI. Untuk pengetahuan sudah 2 tahun berturut2 panitia kami di tabalkan sebagai perancang Minggu Panitia terbaik...Apa yang Penting...KERJASAMA.Apa2pun nantikan KEJAYAAN Hatrich...Ulala Tropika...Hari ni walaupun mood suram di awal pagi tapi diakhiri dengan senyuman ceria. terima kasih Isteri, montel, anak2 4A5,4A3 dan anak2 yang setia sambut kita datang dan hantar pulang, Cayyoi,Deen, Rezza ( si pengangkat Beg ) setiap pagi, Salleh, Jiejah, 6A3 dan tahniah pada ISMAIL kerana hari ini datang sekolah bawa perkabaran gembira, berjaya masuk Matrikulasi Seremban dalam bidang Akaun. Itupun liat nak pergi atas alasan nak masuk tingkatan 6...tahu kenapa...jawabannya..taknak tinggalkan cikgu.Terharukan..Tapi setelah dipujuk....Ismail akan jadi warga Universiti...Ayahde bangga ada anak macam Mail...yang lain2...Terus maju..jangan pandang belakang. Anak2 mentee, Mirul, Afiq dan Izzat...korang dan jadi pengubat duka.Nampak korang pagi2 dan buat hati sejuk...Ayahde akan cube jaga korang sebaiknya.Daus..balik kejap je mintak restu nak periksa kat UiTM, Interior Design...Walid dan Ummi doakan sem ni 3.80 ke atas...Rasenya sampai sini saje titipan hari ni, nak teman Montel blaja. Doa saya pada semua...semoga hari esok beri sinar dan ceria.Isteri Siber dah tido...Suami Siber minta diri....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan