Ahad, Julai 26, 2009

KEMANA HILANGNYA CIKGU WAZIR?...

CIKGU WAZIR HILANG?......KENE CULIK? KENE H1A1? PINDAH SEKOLAH?.....Macam2 persoalan..mana taknyer..dah 3 minggu tak ade crite baru kat blog.Saya tak hilang kemana..isk! mintak simpang H1A1..sape plak nak culik..miskin...PINDAH!!!!! ade niat tapi tengoklah perjalanan lagi setengah tahun nie..kalau indah dan seronok..SMKSKI terus di hati..tapi kalo suam2 kuku kaki....dipikirkan..Pernah terfikir jugak nak " Pulang ke kampung Asal "tempat kite menimba Ilmu..SMKRP..tempat belajar ...dari tingkatan 1 hingga 5....Tunggu 2010.

Ke mana hilang Cikgu Wazir?.....ade...cume buat2 tak ade. Bulan nie bulan sibuk ber KEM. 9 hingga 11 Julai 2009 kem kat TERATAK HIJJAZ dekat Putrajaya. 17 hingga 19 Julai 2009 Kem kat BANYU MANIS, BKT KERAYONG. 20 Julai 2009 pengsan + koma. 21 hingga 24 jadi pentafsir Daerah berkampung kat SMK. Meru. 24 hingga 26 Julai 2009, berkampung kat MELAKA, KEM KADET PERTAHANAN AWAM PERINGKAT KEBANGSAAN. Fuh!!! kem sesaja. Lepas ni nak berkampung kat sekolah plak. nak fokus kat anak2 seni STPM buat projek painting. Harap2 takde kem bulan2 pose nie...kalo ade gak....mintak ampun...

Nak tulis semua cerita Kem....ikut aje catatan satu persatu nih.....Tak panjang berjela tapi cukup nak syer cerita..untuk semua dan perbaiki kelemahan diri sendiri...KEMMMMMMMM.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan