Ahad, November 22, 2009

SELAMAT MAJU JAYA ANAK2 6A3

Semalam, majlis mohon restu dan jamuan akhir tahun kelas 6A3 berlangsung kat hotel Gold Couse, Klang...Macam2 yang terjadi...Anak2 6A3 punyer rancangan...bolehlah bagi 3 bintang....blaja benda yang baru..sok kat 'U' dah bleh buat sendiri...3 minggu anak2 ini di biarkan tanpa perhatian ayahdenyer...sian...tapi ade cerita disebaliknyer.." MEREKA TAHU" Apa2pun jadikan pengajaran sayang....kite dah pernah janji dulu untuk jadi 'SATU KELUARGA" ia perlu diselesaikan bersama.

Program ringkas yang dihadiri guru2 yang mengajar amat meninggalkan kesan dan kenangan terindah. Terima kasih diatas kehadiran Kak Zaura, Kak Jaimah dan anak2, kak Nani, Kak Zai, Abangde Zuhairi sekeluarga....Andalah tunjang kejayaan anak kite. Terima kasih sama2 jaga mereka dan sama2 beri ilmu. Buat Kak Mazidah ...terima kasih yang tak terhingga kerana sentiasa jadi penguat semangat, jadi kakak yang hebat. Abang Aminurrashid, terima kasih cos sentiasa faham dan beri sabar, Ketenangan yang terpancar diwajah abang buat adik jadi selesa dan ilang gundah. Buat Kodin, terima kasih..kehadiran ko buat abngde ni jadi kuat dan semangat nak buat lebih lagi...ko memang gile2 dan kepala kite 'SEGHOPE'...Buat adikde Mierul...peluikan semalam buat kite tambah erat...akhirnye air mate ko berlinang juga...ape2pun terima kasih atas kesudian pilih insan " sebel" ni jadi abang dan trima kasih juga slalu bagi kate2 semangat...insyaallah kite jaga hubungan ni di SMKSKI sampai bile2. Buat Ister yang tersayang...terima kasih kerana selalu faham, sabar dan sentiadsa bagi pendorong buat abang untuk terus bekarya, terus jadi cikgu yang gile2, terus jadi ayahde yang penyayang...bak kate Ariel Gebu " tak dapat bayangkan kalo cikgu kawen ngan orang lain...smue ni takkan berlaku..." terima kasih sayang...kite cube baiki ape yang kurang, ape yang kosong , ape yang tertinggal..insyaallah..abang takdek orang lain selain tie...dan takkan ade orang lain..itu janji abang...MUAHHHHH!!!!!!!!....hA! Buat yan yang tak datang tu...nak tebus dose..MEE GORENG UDANG....gurau jer..ape2pun terima kasih kerana jadi teman, sahabat dan adik yang sekepala,seseni dan yang paling penting sentiasa sokong ape jer yang wazir buat..SEMOGA DAPAT ANAK LELAKI.....KEH3....

Sayang yang tak terhingga buat anak2 6A3...Montel, Saleh, Syapiq, Isma, Viky, Jiejah, Nita, Sham, Zila, Nora, Ain, Pisang, Jierah, Sok Kon, Banana, Sumathi, Chui Fong......terima kasih kerana isi kosong ayah, terima kasih kerana beri kasih, terima kasih kerana kongsi sayang, kongsi kenangan terindah..terima kasih atas segalanye...kalian tetap dalam hati ayah dan ayah akan pastikan anak2 ayah akan jadi anak ayah sampai bile2....Jangan lupe tempat jatuh...jangan lupe tempat kite Sedih dan ketawa...jangan lupe BULATAN HIKMAT YANG MENYATUKAN HATI2 KITE SEMUA............

Tak dapat bayangkan hari hari tanpa kalian.....harapan kalian tak lupe rumah no 22 jalan harapan...Ayah dan bunda doakan kalian berjaya dan mencapai cita2 . Target ayah...100% smue anak2 ayah masuk 'U'...insyaallah...

Terima kasih semua ...terima kasih Allah kerana hiasi hidupku dengan penuh.............CERITA.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan