Rabu, November 18, 2009

TERIMA KASIH AIR MATA


Catatan ini khas ditujukan pada " Air Mata"..mungkin ade insan yang akan berkata....mengada2lah si wazir nie....lelaki yang tak kuat...lemah...kalah ngan air mate....TERIMA KASIH ATAS NASIHAT ITU...Aku takkan jadi orang lain yang berpura2...aku akan jadi aku yang memang kalah dengan air mate...Dengan air mate ini aku berkongsi genbira, ngan air mate ini aku berkongsi cerita, ngan air mate ini aku berkongsi derita, ngan air mata ini aku berkongsi segalanyer...Aku ditempat aku...orang lain tak berada di tempat ku..orang lain tak tahu ape yang kite rasa yang tahu hanyer diri kite...

Air mate aku milik aku..Air mate aku bayak cerita....air mate aku banyak kisah..biar aku yang tahu, yang tanggung, yang tampung kerana air mate ini aku cube tidak kongsikan untuk orang lain...Terima kasih AIR MATA kerana sentiasa hadir dilaka aku perlukan, temankan tika aku sedih dan gembira..Terima kasih Air mata cos kerana kamu bagi aku jadi seperti hari ini. Terima kasih air mata beri aku sahabat yang baik..terima kasih air mate jadi teman bual bicara luahan hati..Terima kasih air mate mengajar aku erti tewas dan menang, terima kasih air mate mengajar aku kenal teman dan lawan, terima kasih air mata ajar aku bersabar, ajar aku rasa damai, ajar aku rasa sayang, ajar aku rasa rindu, ajar aku jadi manusia yang ada hati dan perasaan.

Terima kasih AIR MATA buat aku jadi insan penyayang dan tahu hargai sayang insan lain...aku tak akan sia2kan air mate ini..kerana hadir mu bukan dipaksa tapi hadir ikhlas dan jujur dengan cerita.Hadirmu bukan lakonan...hadirmu tepat pada masa dan ketika.Aku cuba hargai dirimu AIR MATA...biar orang tertawa, biar SUPERMAN AJER YANG TAK BISA NANGIS...aku hanya mahu jadi diri aku yang masih lagi perlukan SAHABAT, TEMAN DAN KAWAN bernama " AIR MATA ".....

" Air mata kasih..berlinangan...berlinangan selalu........"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

AKU KEMBALI  YUUUHUUUUU!!! OK TAK TU KINI KEMBALI LAGI SETELAH BERTAHUN TAK MUNCUL