Sabtu, Januari 30, 2010

KUNJUNGAN PENUH BERMAKNA

KUNJUNGAN PENUH BERMAKNA......Selesai bersama anak2 6A3...sambut hari lahir anak2 Kelahiran bulan Januari..terima panggilan anak murid pertama aku megajar...kat SMK. Rantau Panjang..Shukur...." Abang...nak sampai dah".....

Shukur dan Isteri Ros....dua2 dah macam adik aku sendiri...banyak kenangan bersama sepanjang pengenalan kami...pernah 2 kali terpisah..Allah amat Penyang..kami dipertemukan juga...Hampir 3 tahun terpisah..akhirnyer..ruangan BLOG ini jadi medan untuk kami berjumpa semula..kali ini...kami janji takkan putuskan ikatan yang baik ini....

Shukur dan Ros selamat diijab kabulkan 27 Disember 2009....Walaupun tidak berkesempatan tuk bersama2 dihari bahagia...percayalah...berlinang air mate nie bila hari persandingan tu dapat mesej.."bang sekali lafas"..." bang dah selamat..alhamdullillah..tengah basuh periuk belanga...nanti sambung cerita"....terharu...seorang adik yang baik budi pekertinye ini manghargai abang yang bukan darah dagingnyer sendiri...Shukur adik yang baik dan setiap percakapannya penuh ngan santun...Setiap peluk ciumnyer terasa die memang orang yang tahu menghargai orang lain....Untung punya anak dan suami yang baik sepertinyer.....

Hari nie..kehadirannye amat aku nantikan...dah beberapa kali nak jumpe tapi sering ade halangan..hari ini Allah permudahkan jalan...Dari kampung Ros di Pahang..terus kerumah abangdenyer...walaupun penat jauh memandu...masih mampu gagahkan diri nak jumpa ngan abangdenyer....He3...dapat jugak tengok gambor kawen...cantik dik..memang pandai kalian berdua memilih warna tema baju pengantin.....

Sebak rasenyer...dari seorang adik yang kite jaga berbaju biru pengawas..ari nie dapat lihat memakai sepasang baju songket ibarat Raja sehari...Fuh!!!! adik segak macam Sultan Melaka....

Makan2, tukar2 cerita, ihat rakaman semasa nikah, belek2 ganbar dan akhirnyer .......mase dipisahkan...sementara mungkin...cos esok....die bakal datang lagi.

Syukur alhamdulillah....Allah terima kasih di atas rahmat mu...kau pertemukan dua sejoli ni..Aku doakan semoga kekal bahagia hingga akhir hayat....Semoga murah rezeki....cepat dapat anak........Apa2pun terima kasih sekali lagi kami ucapkan kerana masih anggap kami seperti abang dan kakak kalian, terima kasih kerana sudi kongsi gembira kepada kami, terima kasih kerana sudi kongsi kasih sayang dan terima kasih atas rase hormat dan sayang kalian pada kami....

Kami Sayang kalian...Kami doakan segalanya abadi sehingga akhir hayat....

SAYANG DARI WAKJIER & ATIE....FOREVER N EVER...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan