Selasa, Februari 01, 2011

34 TAHUN DAH.....


Salam 1 FEBRUARI...

Hari nie umur dah meningkat setahun lagi...34 tahun dah idup kat dunia nie..rasa macam cepat betul masa berlalu..sedang ARiel dok mengadu kat ayahnya " yah...tak boleh terimalah saya dah 20 tahun"..aloooo..ariel..kalo Ariel dah 20 ayahde nie....Aduyaiiii...34 tahun dah yer....banyak perkara yang berlaku..suka , duka.manis , tawar,pahit , getir...fuh!....macam2 ada....

Terima kasih buat mak..bapak...kerana kasih sayang kalian anakde berada di sini, Terima kasih Allah..kerana kasih sayangmu pertemukan 2 insan yang penuh sayang sehingga lahirnya aku kat dunia nie...Terima kasih kat semua insan2 yang banyak jasanya semasa menyambut kelahiranku...doktor2, nurse2, mak bidan yang bertugas di HOSPITAL BESAR KLANG yang bertugas dengan penuh dedikasi..Kalian petugas2 yang hebat. Terima kasih pada semua kaum keluarga, kakak2 dan abang2 yang selama ini sabar dan setia menjagaku sehingga sebesar ini, terima kasih makcik2 pakcik2 paman2, bibik2..yang sentiasa bersamaku dengan kasih yang melimpah ruah...terima kasih jiran2 yang penyayang, terima kasih rakan2 yang tak lokek kongsi kasih yang terima aku sebagai sebahagian dari adik beradik korang, terima kasih cikgu2 tadika KEMAS Batu 4, cikgu2 sekolah rendah agama Batu 4 ( sbelah masjid)dan sekolah Rendah Kebangsaan Rantau Panjang, terima kasih Cikgu2 Sekolah Menengah Kebangsaan Rantau Panjang, Terima kasih cikgu2 Sekolah Tinggi Klang, terima kasih pensyarah2 Fakulti Senilukis dan Seni reka , UiTM Shah Alam, terima kasih pensyarah2 Diploma Pendidikan Seni (ATD), terima kasih rakan2 guru SMK Telok Gadong, terima kasih rakan2 guru SMK Bandar Baru Sultan Suleiman, Terima kasih rakan2 guru SMK Sungai Kapar Indah, Terima kasih buat anak2 yang tersayang..Terima kasih ISTIMEWA BUAT ISTERI YANG TERCINTA , NORIATI SARU...terima kasih buat semua insan2 yang aku sayang dan yang menyangi aku...KALIANLAH HIDUP AKU, KALIANLAH INSPIRASIKU, KALIANLAH JANTUNG DAH DARAHKU..KALIAN SEGALANYA BAGIKU....

Terima kasih semua kerana mengisi ruang dalam hidup aku...tanpa kalian hidup yang 34 tahun nie tak akan sempurna.Semoga kasih sayang kalian akan terus bersama aku dalam mengharingi hidup2 yang mendatang....Ya Allah ..peliharalah kesihatan dan kesejahteraan semua orang2 yang aku sayang yang selalu dan berada dalam hidup2ku..Peliharalah kasih sayang kami HINGGA ke SYURGA.

Hidup yang mendatang, insyaallah akan aku jalani dengan perkara yang baik2, terus berjuang mendidik dan berkongsi ilmu, kan terus beri bantu pada yang perlu, perlu beri sayang pada semua insan agar SAYANG jadi perhiasan kami sentiasa.

TERIMA KASIH SEKALI LAGI BUAT SEMUA....SAYANG SAMPAI SYURGA

2 ulasan:

  1. Selamat Hari Lahir ke-34 yah.... Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan dipelihara dari sebarang kepayahan serta kejahatan.. Semoga ayah sentiasa berada dalam naungan rahmat dan barakah Allah... Akim sayang ayah sampai syurga...

    BalasPadam
  2. TENANG & BAHAGIA selalu... doa seorang sahabat yang tak pernah putus.
    SAYANG yang tak putus ....hadiah yang berpanjangan buat mu sahabat.

    BalasPadam

AKU KEMBALI  YUUUHUUUUU!!! OK TAK TU KINI KEMBALI LAGI SETELAH BERTAHUN TAK MUNCUL