Isnin, April 27, 2009

INDAH SUNGGUH PANORAMA

video

Syukur Alhamdulillah...Akhir....nye...penantian yang penuh siksaan terlerai. Perasmian Minggu Seni dan Geografi berjaya dilancarkan dengan baik dan lancar. Persembahan yang dirancang selama sebulan, latihan selama 2 minggu dapat dilaksanakan dengan lancar dan membanggakan. Anak2 3 RK terima kasih kerana jadi anak ayah yang hebat.Anak2 6 Atas, terima kasih gak kerana cekap membantu.Terima kasih gak pada Kakakku, Kak Mazidah kerana hari ini beri lembaran baru....takut rasanya jadi macam tahun lepas...cukupppppp.....Buat adikde ku Yan...terima kasih kerana jadi rakan setia dan memudahkan. tanpa korang berdua...ulala tah kemana...Tropika tak ke mana...Buat anak2, maaf kalau pagi2 dah angin...biasalah...ayahde korang ni...mane boleh tengok orang lepak2...melenting le jawabnya..tu marah sayang namanya.Maaf kalau ayah keterlaluan, itulah tugas ayah, tegur yang tak betul untuk pastikan kerja kita sukses.Maaf sekali lagi kerana hanye mampu belanje nasi lemah ngan air jer...nantilah kalo ade rezeki lebih ...korang belanje ayah...weh3..Sebenarnya awal pagi lagi badan dah rase tak sihat. Pening kepala tuhan saja yang tahu.Tahan dan berlakun takde apa2 untuk pastikan Perasmian Minggu Seni dan Geografi berjalan dengan baik. lagi satu takut nak hampakan kak Mazidah yang rasenya banyak korban untuk minggu nie.Yan pun..sanggup tinggal anak suami untuk melayan karenah dan permintaan aku yang pelik2. Petang janji nak balik awal nak tidor tapi terbantut bila tengok anak2 semangat mengemas dan buat persiapan. tak sanggup nak tinggal padahal kepala nie macam nak tercabut.Balik Umah je...bummm terus tidur..dah tak ingat ape. Pengsan tak sedar ape2. tahu2 anak2 dan baring kat sebelah, daus balik, Montel dah picit2 kepala, rase lege sikitlah. Karim datang pun tak sedar, makan malam pun tak sedar...kiranya Allah bagi aku rehat satu malam tanpa buat ape2 kerja. Atie, isteriku...maaf ye..tak dapat bual ape2 .Memang rasenye pening malam nie paling hebat pernah dirasa. Sempat makan ubat ,pastu pensan balik. Sedar2 dah pagi.Apa2 pun...Hari ini hari paling menggembirakan cos dapat bagi yang terbaik untuk panitia dan sekolah. Apa yang saya sumbangkan smata2 nak kongsi dengan semua warga SMKSKI.Nikmat rasanya bila hajat tercapai. Kepada semua pihak yang membantu secara langsung atau tidak langsung.Terima kasih daun keladi. Buat anak2 dan Isteri...Andalah KekuatanKU.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan