Isnin, Mei 04, 2009

NAK PEGI SEKOLAH...

Liatnyer..malas nak bangun tapi dah tugas...ku gagahkan jua..aceh!!!Hari nie perjalanan hidup macam biasa2 dah kembali normal...Bertugas semula jadi guru..seronot sangat dapat jumpe anak2 kat sekolah...Mengajar pun macam biase..cume kadang2 hangin satu badan mengenangkan anak murid malas dan tak berusaha nak majukan diri...cikgu marah bukan seronok..penat satu badan..orang je tak tau...Nasihat dah berkali2 dah naik hafalpun bebudak tu ayat2 cikgu, tapi buat tak tahu jer... Anak2 ..bangunlah.. Tingkatan 4 bukan honeymoon..Mula bangkitlah kerana korang dah pernah gagal mase PMR lepas...em!!!! Cikgu akan terus didik korang sampai ketitisan darah terakhir...semangat Jebat tu...Dapat makan sesama 2 kawan baik..Tun Teja dan Dang Hanum... ditaja oleh Tun Teja..air jer...makan sendiri2.

Tapi paling seronok dapat jumpe anak2 yang ditinggalkan 3 hari...Seronok dapat bagi ole2 kat anak2..Cayyoi, Izzat, Afiq, Mierul, Afham, Acap, Deen, anak2 Ulala Tropika, Zaid, Den dan Mirul ..Ilang rindu kat korang..Maaf kalo ole2 tu tak mahal dan tak best..itu jer yang ayahde termampu...Nak bawak korang kene beli bas....baik berenti jadi cikgu..bawak bas sekolah je...
Ari ni dapat amik Ammar dan Mirul balik sekolah..Maaf ye anak2..cikgu Wazir tak bawak makan..Ammar dah sebut2 dah " Jom Tesco..kat sane ade KFC"...alamak...nanti kite g yer,...

Malam g Paso malam belanje dapur dan singgah umah Atok ABBAS..Ilang rindu kat mak dan bapak..tak lepas peluang peluk cium...Kerana Kalianlah..adik berjaya..terima kasih..semoga sihat selalu..Nani ngan Zaty..rambut dah pendek..Khamis ni wakil sekolah larian kat stadium..sempat janji..kalu menang..makan KFC...Kak Lia dan Kak Yati..terima kasih jaga mak bapak dengan baik...Semua aku sayang...dah nangis nih...ala...nepe cite bab nie....oklah dah tak terbendung air mate ni...kite jumpe sok ye..Waaaaaaaa...............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan