Isnin, November 30, 2009

SELAMAT BERTUNANG CIK DEK

Smalam, adik ipor bertunang...ngan orang Perak....Megat namenyer...orang kampung kate macam aku dulu2..dok ehhhh!!!! dulu aku memang besau tapi tak sebesau tu...la nie...dah kurus skit...gare2 makan otak lembu...hampir setahun tak lalu makan nasik..percaya ke dak?....percayakan aje...

Keje aku...mengambil kek...besao ooooo...untuk cik dek. Macam biasalah..program bersejarah tu mengumpulhan hampir semua sedara mara belajh isteri....banyak oooo....aku sendiri tak berapa kenal...kejab2 aku panggil paman, kejab2 aku panggil wak..kejap2 bibik..entah...blasah jer..yang penting nampak tua skit aku salam...Ha!!! bapak ngan mak pun datang .Kak lia bawak skali ngan nani & Zati....tambah meriahlah...anak2 buah pun kumpul...boleh tahan lah ramainyer...

Ape2 pun...Terima kasih Allah kerana melancarkan majlis, terima kasih bibik2 dan wak2 yang masak menu sedap2, terima kasih paman2 yang beri bantuan, terima kasih anak2 buah yang rajin meringankan beban, terima kasih mak bapak batu 4 yang sudi memeriahkan majlis....terulung2 terima kasih kat Abang Ijal ngan Kak siti yang jadi pengganti arwah mak abah...tahniah terima menantu kedua...Terima kasih isteri yang nampak busy tapi masih beri ruang layan suaminyer yang agak kelparan..TAHNIAH CIK DEK DAN MEGAT..Semoga dipercepatkan kawin nyer...tak sabo nak makan nasik minyak ( macamlah bleh makan nasik)...makan Mee minyak bleh le....

Terima kasih gak kat Daus tolong teman walid sepanjang umi takdek kat umah...begitu gak kat Khai ngan Deen yang temankan dan habiskan lauk pauk kat umah tu...magee lebih tu sape nak abihkan?.....

Terima kasih semuanya yang terlibat dalam hari2 ku yang terlibat dalam mengisi hidupku.....TERIMA KASIH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan