Ahad, Januari 30, 2011

PIJUL DAN ALANG YANG SETIA




Setiap malam Sabtu..mata akan terus memandang jam di dinding. Berkata dalam hati...Pijul balik ker tak malam nie....senyap jer...Setiap kali terdetik pasal Pasal pijul..percayalah 5 minit kemudian die mesti terus tepon..macam die tahu jer pasal ayah die yang tunggu die balik...




Alhamdulillah...Pijul tak pernah kecewakan ayahnya...die akan balik temankan ayahnya setiap sabtu...Walaupun agak lama die abis belajar kat SMK Telok Gadong..die tak pernah nak mungkir janji yang akan jaga ayahdenya...Sentiasa temankan ayahnya, sentiasa pulang ngan VCD2 baru tuk ayahnya....Malam nie...NGANGKUNG...hahahah..ayah dah tengok 2 kali kat wayang...Hampa punya pasal...ayahdenye kenelah bawak die makan kat luar..tebus salah

Syukur..alhamdulillah...anak2 Telok Gadong nie tak pernah lupa ayahdenya kat umah no 22. Minggu depan Fadeli kawen kat Kelantan..ayah tak dapat nak ikut..anak2 yang lain jer yang pegi,Pak Tam tunggu masa nak dapat baby, Amar tahun nie jugak kawen, Faizal...tunggu seru...Apa2pun..mereka anak2 yang baik..walaupun sibuk bekerja, dah kawen, isteri dok sarat mengandung tapi tak pernah tinggal ayahdenya...Ayahdenya bagi ilmu sikit...tapi mereka balas ngan kasih sayang yang melimpah ruah...

Semoga ikatan persaudaraan nie kekal..terima kasih kat anak2 telok gadong yang SENTIASA SETIA..11 TAHUN MASIH KEKAL BERSAMA.SEMOGA ALLAH PELIHARA HUBUNGAN BAIK NIE SAMPAI SYURGA.

Terima kasih PIJUL,AMAR,PEJAL, PAK TAM, ALANG, KHALID, RAJA,JASLIN, NEWAN, HAIL,ELVY,RUBY,KEROL,WAK RIBOT,KEPAK......SELALU DIHATI.

1 ulasan:

  1. Tahniah ayah.. Ayah yang hebat selalunya disertakan dengan anak-anak yang hebat.. Semoga ayah terus diberi kebahagiaan bersama anak-anak yang tak pernah kenal jemu memberikan sayang..

    BalasPadam